Leta i den här bloggen

lördag 1 oktober 2011

Dag 13253 - Här brukar det stå en överskrift... men inte idag...

Lördag igen, solen skiner och jag borde vara ute. Ingen höjdar start på helgen denna helg heller. Är på dåligt humör och mår sådär. Skall försöka vända på detta nu och har redan börjat. Nyduschad, nyrakad och påklädd gör att jag känner mig lite fräschare. Jennifer är på kalas nu, princess kalas en av hennes kompisar på förskolan fyller år. Emil är ute och promenerar med farmor. Åker nog en sväng till Knalleland, köper en kaffe på McDonalds. Så idé fattig är jag... pinsamt. Fotat lite filmer som jag lagt ut till försäljning, måste få in lite kosing då räkningarna svalde de mesta av ekonomin denna månda :-( Fan vad det gör en låg, orolig och sur. Fast det ordnar sig, brukar det alltid göra på ett eller annat sätt. Nej kanske blir det några rader till senare om jag har lust och ork. Trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar