Leta i den här bloggen

tisdag 11 oktober 2011

Dag 13263 - Kanske en spott i motvind, men vad gör det när det regnar?

Ännu en dag av skallebank, det är så jobbigt! Var hos läkaren igår och fick muskel avslappnande samt rådet att söka upp en sjukgymnast. Skall ta tag i det nu i veckan, är ohållbart att ständigt ha denna värk. Slut på gnället för idag :-) Mår bra idag, haft en rolig dag på BES, skrattat mycket och varit positiv... ganska i alla fall. Validerade och invaliderade idag, inte jätte roligt kan jag påstå men det kanske är nödvändigt att ha med sig i bakfickan. Lyckades ta mig ner till gymmet och köra ett benpass också även om huvudvärken gjorde sig påmind när jag pressade hundratals kilo... gjorde mig nästan spy- och svimfärdig men jag överlevde. Ökade lite från förra benpasset och det är alltid kul. Ställde mig på vågen också... i väntan på att slippa knö med folk vid skostället. Var väl närmare tresiffrigt fortfarande, men skit i det eftersom jag är BÄST ;-) Nä nu blir det bastu för hela slanten går fortfarande i träningskläder och det får vara slut med det, måste skärpa mig. Mamma lagade mina gamla favoritjeans också förresten, hur intressant det nu är! Men byxor behövs ju, helst utan alltför många ventiler. God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar