Leta i den här bloggen

lördag 15 oktober 2011

Dag 13267 - Johnny Cash kvällens räddning

Aldrig kommer jag förstå mig på andra människor. Åt helvete med er som det förtjänar. Blir som vanligt arg, ledsen och besviken. Sitter och lägger patiens och lyssnar på Johnny Cash, underbar kombination och den bekräftar bara hur bra det är att sitta själv ibland. Börjar tröttna som satan på helger. Ser fram emot dem hela veckan, men när väl helgen infinner sig så är det inte mycket att hänga i granen. Vad ser jag fram emot? Vad är meningen med att se fram emot någonting när det ändå aldrig blir någon skillnad på någonting? Har inget bra svar och önskar inget smart svar heller från någon normal människa. Bitter känner jag mig.

Men det har hänt något underbart kul i min närhet trots allt denna vecka, fick reda på att jag skall bli morbror! Blev överraskad och väldigt glad förstås. Min lilla syster Anna Karin och hennes riddare Johan skall alltså bli föräldrar. Grattis till Er! Barnen, mina, blev väldigt glada över beskedet. Emil började omedelbart att räkna ut hur många vi nu blev i släkten och Jennifer konstaterade att hon snart inte är minst längre.  God natt alla ni som det förtjänar och trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar