Leta i den här bloggen

torsdag 27 oktober 2011

Dag 13279 - Mannen på bilden...

Nalledagen är det idag, barnen skulle ha med sig gossedjur idag till sina dagliga aktiviteter på förskolan och i förskoleklass. Emil skulle även bli firad för att han fyllt år under hösten tillsammans med alla andra som också gjort det. Blev en ganska lugn morgon där allt flöt bra. Skönt hatar när stressen förstör allt. Det gör mig ilsk och otålig, kan inte hantera stressiga situationer. Precis kommit hem från sjukgymnasten, fick lite elektiskt massage i nacken och hon sträckte ut mina nackmuskler. Fick med några övningar (mannen på bilden (tänk Hans Villius) är inte samma som skrivit inlägget ;-)) som jag skall köra dagligen, jag MÅSTE köra dem dagligen. Annars blir jag inte av med problemen. Problemet är att nackmuskeln är för kort så den måste tänjas. Stretcha nacken mer alltså. Håller huvudet i framskjutet läge för jämnan vilket jag aldrig tänkt på. Måste tänka på detta och inte skjuta fram huvudet som en jävla tupp... Mmm, proteindrinken var riktigt god! hallon/vanilj och grädde. Tänkte ta mig en promenad till gymmet och köra ett bröst/framsida axlar pass. En bra dag idag också, inte varit arg än... ta i trä... Audioslave i bakgrunden, lysande, Chris Cornell har en sjukt bra stämma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar