Leta i den här bloggen

fredag 11 oktober 2019

Fredagsfunderingar

Ett riktigt höstväder idag, känner bara för att sitta inne och dricka kaffe, vilket jag också gör. Finns egentligen massor att göra men jag kommer inte till skott som vanligt. Frosta av frysen, snickra, städa källaren... men hur kul är det? Känns visserligen riktigt bra när man lyckats avsluta något, det är då det är viktigt att ge sig själv en klapp på axeln och berömma sig själv. Inte så bra på detta men bör väl göra så oftare. Funderar över vad min DBT verkligen ger mig, får jag verkligen verktyg som jag kan och kommer att använda mig av? Annars är väl måendet stabilt utan toppar och dalar, många dagar känns slätstrukna och ganska tråkiga. Fast i helgen som gick var riktigt rolig, Jennyh hade ordnat med en överraskningshelg i Göteborg med två vänner. Jennyh och jag firade 15 år tillsammans, sjukt att det är så länge redan. Vad som skall hända i helgen vet jag inte riktigt, det är det vi klurar på nu. Slut för denna gång, trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar