Leta i den här bloggen

onsdag 26 oktober 2011

Dag 13278 - Apropå det är jag på bushumör

Känner mig lite på bushumör för tillfället. Men vad skall jag rikta det emot? Får väl springa omkring i lägenheten och vara lite små crazy i väntan på herr rörmokare som skall koppla in nya toaletten, äntligen! Då har vi två sitsar att värma :-)

Över till något annat, någon som minns Gorbatjovs klassiska utspel: "En traktor... en traktor... en traktor..." från "Helt apropå" med Stellan Sundahl bl a? På sin tid ungefär lika tjatigt som "Tack för det televerket..." eller "...en snigel på ögat" eller "...när Johan känner sig lite kinkig". Nåväl tillbaka till traktorn... tänkte jag skulle försöka mig på att använda traktor räkning när jag vaggar mig till sömns istället för de gamla fårskallarna som är halvdöda med ryggskott vid det här laget då de fått hoppa över staket i trettio år. Dags för Gorbatjov alltså är veckans hetaste tips från min sida i denna kalla årstid! ;-)

Protein & kreatin, kaffe, ett paket bacon och ett stort hårdkokt ägg är min frukost. Känner mig förvånansvärt pigg idag, inte förväntat alls. Kul att bli överraskad helt utan ansträngning för en gångs skull. Barnen är hemma idag också, förkylningen har satt sig i luftrören. Lite rastlöshet känner jag ligger som en dimma över lägenheten. Emil och Jennifer behöver väl aktiveras lite. Hör att de skapat en hoppborg i sitt rum, duns, duns snart kommer det väl skrik. I väntan på det lyssnar jag på "In Flames - Delight And Angers" på min telefon... vilket jävla tryck... mina trumhinnor lär inte överleva förmiddagen...



Trevlig fortsättning på dagen, här en fantastisk låt från en fantastisk grupp Tool kickar röv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar