Leta i den här bloggen

lördag 29 oktober 2011

Dag 13281 - Lördag Bloody Lördag


Försök till Loppis idag, ingen jätte hit men har ju inte marknadsfört mig heller så vad fan skulle jag vänta mig
:-) Inte direkt vågat innan jag visste att jag hade full koll på alltihop. Nu är det i alla fall ordning så det är bara att slänga ut annons och köra så det ryker nästa helg... Det blev en fin höst dag idag. Solen har tittat fram en stund och barnen och frugan har krattat löv medan jag drack kaffe och åt macka... Avkopplande. Jag har väl gapat en del visserligen då saker inte gått som jag velat eller önskat. Är lättretlig som få, jobbigt att vara irriterade hela tiden. Brorsan är på besök tills imorgon, kul. Vi hade tänkt sätta en vinsats, får se hur det går med det. Hade helst velat använda bärsaften att smaksätta med från trädgården men tror inte det finns tillräckligt tyvärr. Får experimentera lite helt enkelt. Barnen spelar Madagascar på PS3:an nu, ljudvolymen gör mig lite okoncentrerad men jag får stå ut. En kopp kaffe vore gott, kanske värmer lite mjölk till det. Intressant läsning det här... Natten och morgonen var för jävlig rent ut sagt, nacken och huvudet har värkt så in i norden. Övningarna har gjort att jag fått träningsvärk. Har svårt att sova skönt och känna mig utvilad, det gör inte mitt humör bättre. Får bita ihop och står ut med detta också märker jag, men det är svårt att inte bli arg på allt och alla då allt känns som det går mig emot. Det är ganska rövigt alltihop! Men trevlig helg på alla glada och lyckliga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar