Leta i den här bloggen

torsdag 29 september 2011

Dag 13251 - Akta dig för vargen!

Farliga Erik, det är jag det är jag... eller nej! Verkar som om alla runt mig tror att jag är farlig, eller kan bli arg och slåss!?!? What the Fuck! Visst kan jag bli arg, men är ju ett snällt troll annars. Tror inte jag hamnat i slagsmål en enda gång faktiskt. Om det betyder att jag är feg vet jag inte, men vissa kanske tycker det. Jag blir både chockad och bekymrad när andra verkar tänka så om mig, att jag är farlig menar jag. Grubblar en smula på detta nu så får jag släppa det sen. Om jag tänker tillbaka så följer det faktiskt ungefär samma linje år tillbaks. Har hört kommentarer som "Du ser ut som en mördare!", "Rädd för dig, du ser farlig ut" inga direkta komplimanger inte som jag tolkar det i alla fall. Vet inte vad jag utstrålar, kanske är det mitt sura yttre, brist på leende som ställer till det. Jag har svårt att visa ett glatt ansikte kanske för att jag fundera så mycket, eller känner mig obekväm. Jobbigt är det i alla fall när verkligheten ger mig en käft smäll och väcker mig ur min dvala.
Har idag varit en dag med toppar och dalar. Skrattat mycket men också funderat och känt mig ganska illa till mods, något ångest laddat kryddat med lite ilska mot mig själv för att jag är så jävla värdelös i vissa situationer! Tänkte bege mig iväg snart och hämta familjen. Ta med barnen till gymmet och träna armar, hoppas jag mår bättre efter detta. Får nog bli en bastu senare. Fan va jobbigt när jag blir påmind om mig själv och att jag inte är värd mer. Sheisse bajse! Speciellt eftersom de senaste dagarna varit skrivna i humorns tecken och det har fått mig att må bra! Det vänder väl, hittar nog en väg ur denna tortyrkammare också. God eftermiddag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar