Leta i den här bloggen

måndag 19 september 2011

Dag 13241 - Pissiga måndag

Mår fan inte bättre idag, förbannat nedstämd och känner mig ruskigt deprimerad. Morgonen hade en mysig stund trots allt då vi gratulerade Emil som fyller 6 år idag. Han vaknade med ett solsken till leende och jag har nu lämnat honom i skolan klädd i sina nya kläder. Blir kalas i kväll. Hoppas på en stunds semester från verkligheten då. Känner för tillfället inte för någonting, BES kan kvitta ingen motivation att gå dit över huvud taget. Får väl försöka hålla igång träningen denna vecka i alla fall. Vill egentligen låsa in mig och vara helt själv, även om det är fruktansvärt ensamt och startar tankar och gör allting ännu värre. Men då förpestar jag ju inte alla andra med att dra ner på stämningen. Usch vad det känns jävla tungt. Ångest mest hela tiden känns det som. Fan vad jag klagar. Får väl ta och trycka i mig dagens första protein, trots att jag kommer må illa, känns inte som någon mening med det heller i långa hela. Negativiteten är på frammarsch märker jag, kan inte tänka på något annat vis. Nä nu skiter jag i tangentbordet för idag. Have a nice day, assholes!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar