Leta i den här bloggen

fredag 16 september 2011

Dag 13238 - Ännu en vecka närmare slutet

Så här glad kan jag se ut en fredag :-)
Sköna fredag, en bra dag och vecka avslutad... nästan. Varit på tredje styrkepasset denna vecka. Körde ben idag, Emil var med mig eftersom jag segade alldeles för mycket efter BES. Men det gick bra i alla fall. Han hade nog inte jättekul ensam i lekrummet men inget klagande utan bara ett lite försynt "När skall vi gå hem pappa?" . Men den jävliga är väl att huvudvärken FORTFARANDE sitter i! Har haft det i flera veckor nu, orkar inte med det längre!!! Vet inte riktigt vad som händer i helgen, något kul kan man ju alltid hoppas på. Emil fyller sex på måndag, då det även är Jennyhs och min sju årsdag. Blir nog lite spikmatta nu för att försöka med lite avslappning, kanske kan jag få bukt med huvudvärken. Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar