Leta i den här bloggen

lördag 24 september 2011

Dag 13246 - Soliga höst lördag!

Herre jävlar va aktiva barnen och jag varit idag. Uppe tidigt, iväg till gymmet och sedan ett varv på höstmarknaden. Äter nu surkål, tjock kryddig korv och en hamburgare (utan bröd) med dressing och ost. Fett och protein rikt, surkålen stoppar halsbrännan. Jennyh jobbar HELA helgen sju till tjugotvå. Ensam helg igen, men som bonus är jag hundvakt också då mina föräldrar åkte till Tyskland i morse. Blir väl en lugn och stilla filmkväll ikväll kan jag tänka mig. Får se vad som händer och fötter. På bättre humör nu i alla fall. Var ganska nedstämd när jag steg upp, arg, deppig, tankfylld och grubblande på livets alla motgångar men det ändrade sig då jag fick kämpa hårt med benpasset samt fick lite ny energi av en solningen. Trevlig lördag till er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar