Leta i den här bloggen

måndag 5 september 2011

Dag 13227 - Normalize

Börjar veckan med att gnälla lite över min ryggvärk, GNÄLL! så nu känns det redan mycket bättre. Lyckade med bedriften att lämna barnen i tid idag i lugn och ro. Serverade frukost och packade min träningsväska. Begav mig till gymmet och körde ett rygg och baksida axelpass. Skönt efteråt, men ryggen värker, strålar ut i vänster ben. Imorgon skall jag till vårdcentralen för utredning angående ledvärk. Nog om det. Ledig från BES måndag-onsdag. Ganska skönt faktiskt. Skall försöka måla tak och väggar idag. Slipa trägolvet senare i veckan. Måste hinna med det innan matgubbarna kommer hit. Köket kommer att levereras imorgon. Kul att äntligen få i ordning. Det värsta är att jag har så förbannat svårt att komma igång med saker och ting. En dagen känns allting så jävla meningslöst så det kan kvitta vad jag gör. Det blir ju inte bra eller färdigt ändå. Andra dagen är jag upp åt väggarna med energi och skaparglädje. Hur fan hittar jag medelvägen och blir lika tråkigt normal som alla normala människor :) Svaret lär jag aldrig finna.
Känner en stor sorg och ledsamhet just nu, varför vill jag inte gå in på. God fortsättning på dagen och veckan alla som förtjänar det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar