Leta i den här bloggen

tisdag 24 februari 2009

Dag 12304 - I skuggan av helvetet

Fan vad jag är trött på allt IGEN! Jag är så isolerad, allt blir bara värre, jag är arg största delen av dagarna det är sååå krävande. Bråkat med Jennyh idag igen, kommer aldrig till någon lösning vi är som två barnrumpor som kastar snöboll för att reta upp varandra för att sedan inte kunna diskutera någonting konkret utan rycker tag i provokationer som man vet retar upp den andra. Egoister som lever i sitt egna inrutade liv. Hatar allt, eller det stämmer inte men det är inte mycket som känns bra för tillfället. Var ute med barnen och byggde snögubbe och åkte lite pulka idag, när solen sken. Men ganska snart när Jennyh kom ut så började vi sura. över en bagatell som vanligt och det bara accelererade till vansinne! Tog med Emil senare för att handla lite och gå till apoteket, det var ett skönt avbrott. Jennifer var hos farmor och lekte undertiden, Jennyh jobbar ju natt igen. Det är fjärde dagen som jag får uthärda min yrsel, biverkning på grund av att jag inte hämtat ut min Efexor, hörsel och synrubbningar, illamående och irriterad utav bara helvete. Lamictal, som jag också äter har varit slut ett tag, hade tänkt sluta med den men märker att mina humörsvängningar bara blir värre. Lättretad och bara gapar. Åh vad jag hatar mig själv, ångest för att jag är arg för ingenting och att jag inte gör någonting för att förbättra min situation. Men jag vet inte hur, har ingen motivation och inget hopp om att lyckas. Detta vet jag och det behöver jag inte höra från någon. Känner mig bara nedtryckt och förödmjukad än mer. Får ju ingen större hjälp från Solhem, har ju varit uppehåll sedan innan jul och blir inget förrän i mars någon gång. Stödet från någon saknas. Inte mycket som är bra. Träningen håller mig i gång, det är roligt. Men min krav på att prestera är höga och känns inte som de finns inom räckhåll. Eller ibland känns det bra och jag känner mig lite nöjd med mig själv. Fast översköljs ganska snart av den svarta verkligheten. Nu tittar barnen på bolibompa, Emil tittar koncentrerat medans Ninni kutar omkring och gör saker som hon inte skall göra. Ingen större TV fantast. Hoppas på en lugn kväll idag. Blev inget träningspass idag, sov länge och hann inte med det innan Jennyh skulle iväg. Skit också, bättre lycka imorgon. Barnen skall till dagis, då har jag tid. Tills nästa gång önskar jag äh jag vet inte, hej då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar