Leta i den här bloggen

torsdag 19 februari 2009

Dag 12299 - Fortfarande samma dag...

Lika jobbigt som tidigare. Bara att inse att denna dagen inte kan föra något bra med sig. Vet inte hur i helvete jag skall kunna känna mig glad igen. Allt jag gör blir bara pannkaka. Frugan drog med kort varsel iväg och fikade med en kompis. Sitter nu i mörkret, barnen sover, jag fryser och allt är skit! En snus under läppen som gör magen än mer orolig. Den "nya" bilen har pajjat. Jag är provocerande och kan inte släppa det, vet jag inte hur man gör för att få andra på bra humör längre, hon är trött på mig orkar inte med mig längre. Men vi pratar inte heller. Usch! Vad skall jag göra, vad skall VI göra. Börjar bli mörkt, hade velat gå ut och leka med barnen idag, Snöar fortfarande. Men det börjar bli sent. Mina mediciner börja ta slut IGEN, har inga recept, har ingen framförhållning. Känns som jag vill vända ut och in på mig själv och skrapa bort alla jävla svarta fläckar som förpestar hela livet. Varför skriver jag, jävla jobbigt när jag vet att andra läser, fast ändå inte. Men vill inte ha medömkan, försök inte hjälpa, det söker jag själv. Jag vill skratta, var är bubblan som är så skön? Gapskratta och må bra, skratta så man får rysningar. Känna glädje, kan inte det. Jag gör ju inget för att "TA MIG I KRAGEN!!!!" hur gör man det? Får ju bara svårt att andas om jag tar mig i kragen. Hoppas denna dag slutar bra, nu känns det hopplöst. Fan vad hopplöst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar