Leta i den här bloggen

torsdag 26 februari 2009

Dag 12306 - Ljusning i sikte

Äntligen börjar det kännas lite positivt. Morgonen började bra, vaknade tio i åtta av att barnen väckte mig. Snabbt som blixten klädde vi på oss och tjugo över åtta var barnen lämnade på dagis, vi hann till frukosten. Åkte en sväng förbi Ica Maxi och köpte frukost frallor, en bur Glutamin och mjölk. Hem koka kaffe och läste tidningen. Skönt med en lugn morgon, stressig visserligen men jag kände inte det som negativt!!! Konstigt när det gäller mig. Sedan jag hämtat medicinen har allt vänt helt och hållet, blir inte lika arg, mycket längre stubin och känner mig positiv och med mer drivkraft att göra saker än tidigare. Jennyh skall ut imorgon med en kompis, kul för henne händer ju inte allt för ofta. Hon fixade barnvakt också så jag kan hitta på något. Men som vanligt så är det ju lördag som hade varit bättre för mig, då jag blivit bjuden till Fredrik på fest. Alltid så här, undrar om folk jävlas med mig för att jag aldrig skall kunna hitta på någonting. Skit samma kan kolla på film i lugn och ro imorgon på projektorn, det har inte hänt allt för många gånger, har en hel del att se. Som Jennyh sa kan jag alltid åka och hälsa på Fredrik imorgon ändå. Scenario: Fredagskväll, snöar lite mysigt ute, tända ljus, god middag, Fredrik, hans kvinna och lilla dotter. Teven står på i bakgrunden, lugn stämning, det ringer på dörren... Vad stämmer inte i den här bilden? Finn ett fel! Utbölingen som fastnat med pekfingret på dörrklockan, jo minsann mannen som aldrig hälsar på står där, vid helt fel tidpunkt och vill umgås, för att hans fru vill det! Nej tack jag tror jag tar en film istället :)
Skall ner till gymmet idag och köra rygg och axlar eller resterande benpass och biceps, inte bestämt mig än. Beställde nytt kreatin, protein och gainer igår kvälll kommer nog inte förrän nästa vecka. Handlade på Gymgrossisten, brukar ha bra priser och snabba leveranser, lite reklam hehe, fan vad dåligt. Bryter min blog för lite reklam, jag är snart tillbaka. Kanske är något jag borde börja med, om jag får betalt vill säga... Skålar med en kopp kallt kaffe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar