Leta i den här bloggen

fredag 20 februari 2009

Dag 12300 - En hyfsat bra dag

Kvällen igår blev bättre än vad dagen varit. Vi blev sams, åt gott och tittade på TV och myste i soffan. Barnen somnade dock inte förrän sent som vanligt. Jennifer var extremt skrikig men däckade till slut. Åkte med barnen till dagis idag vid nio tiden efter en god frukost. Jennyh var stressad, hon skulle på begravning på förmiddagen. Åkte och solade efter att jag lämnat barnen och sedan hem för att ordna lite i källaren med brorsan. Plockade och sorterade lite skräp och gamla flyttkartonger. Gjorde plats för våran frysbox, nu står den äntligen på plats. Har mer att göra men lite blev gjort i alla fall. Åkte och körde ett stressat träningspass vid tre tiden för att senare snabbt som blixten hämta barnen vid fyra, kom dit vid kvart över. Måste ner i källaren sen och plocka ihop 200 vhs band som en kille kommer och köper av mig imorgon, skall minska ner vhs samlandet lite. Har för mycket som tar alldeles för mycket plats. Skönt att bli av med lite, syns dock inte så värst men en början. Jennyh jobbar nätter denna helg så vi lär inte se något vidare mycket av varandra. Skall väl titta på film som vanligt när ungarna somnat. Inte så mycket mer att göra. Men Oscarsgalan är ju i helgen så jag har lite film att beta av innan dess. Kul! Sett ett par som blivit nominerade detta år redan, som varit riktigt bra, "The Wrestler", "Doubt" och "Revolutionary Road". bra alla tre. Nej skall gå och klä på mig och spotta ur tandkrämen, har duschat och fräschat till mig lite efter träningen. Känner mig genast mycket piggare! Skall ordna med något gott att äta sedan, slarvat med maten idag. Som sagt en mycket bättre dag idag, än djävulsdagen igår! Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar