Leta i den här bloggen

lördag 7 februari 2009

Dag 12287 - Dagen efter hemkomsten

Idag fyller min mamma år, har varit på lite tårta och kaffe. Gott, jag mår illa. Typiskt mig, så har det varit sedan jag var liten äter tårta tills jag ordagrant spyr, så inte idag. Kom hem från Egypten, Hurghada igår kväll efter en underbar vecka i värmen med sol och bad och två vilda barns lek. En "all inclusive" resa som varit till full belåtenhet. Synd bara att en vecka går så fort. Skall se melodifestivalen i kväll, börjar om några minuter så det blir ett kort inlägg. Jag brukar visserligen inte vara något större fan utav musiken men det är ändå lite kul. Det är trots att vi hade velat vara kvar en vecka till, ganska skönt att vara hemma igen. Borta bra.. klyschan stämmer in på mig i de flesta fall, eller nästan alla om jag tänker efter. Hemma känner jag mig trygg! Ja ja nu skall jag klia vidare på mina soleksem och titta på tv. Återkommer snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar