Leta i den här bloggen

onsdag 4 januari 2012

Dag 13348 - Storm.

Solen skiner vackert idag denna onsdagen den 4:e januari. I natt var det andra bullar, stormen Emil piskade mot den vita putsen. Jag hörde knappt filmen jag tittade på för allt oväsen av blåsten. En soptunna roade sig med att dansa ute på gatan, glad att bilen var parkerad på gården. Hemma med barnen till på måndag då vardagen är här igen, kommenterar inte det mer så är det ju bara. Mår inget vidare, ont överallt som vanligt, försöker hålla humöret uppe stundvis men det faller ganska snabbt. Tänkte försöka hitta på något med barnen, eller jag känner att jag måste få ut dem lite. Men vad vi skall hitta på är en annan fråga, hur idé fattig kan man vara egentligen. Jag är så tömd på idéer så det är skrämmande och det skapar ångest i mig som inte gör saken bättre. Får panik av att vara instängd! Annars är det bra :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar