Leta i den här bloggen

torsdag 5 januari 2012

Dag 13349 - Natt igen

Sitter jag uppe igen, har vänt på dygnet och har svårt att sova. Precis avslutat en gammal skräckfilm som jag såg på laserdisc "The Incubus" från 1982 med John Cassavetes i huvudrollen. Hyffsad supernatural skräckis. Halva nöjet är väl nostalgin med laserdisc, charmen ligger i konvoluten där det finns gott om plats för ett snyggt komponerat omslag. Nu var väl inte "The Incubus" bästa exemplet på en snygg utgåva. Detta är ett tidigt 80-tals släpp från Vestron, amerikansk NTSC disc. Den har närmare 30 år på nacken och är fortfarande i välbevarat skick. Plockade upp ett tiotal discar idag som jag tänkte beta av inom de närmsta dagarna.

Har varit en ganska bra dag i dag, lyckades klämma in ett styrkepass under kvällen med, var ett bra pass. Blev rygg och baksida axlar idag. Hade både ork och styrka så jag är nöjd med passet. Besvärades inte av värk eller obehag i axeln heller. Varierat en del och ändrat i träningsprogrammet dels för axelbesvären och för att det skall kännas kul. Bättre för kroppen också att variera och inte köra exakt lika och i samma följd vecka ut och vecka in. Ökat tempot, parallell tränar två olika övningar samtidigt och får upp pulsen. Känns bra tills det svartnar ;) Nu är det dags att knyta mig, Jennifer vaknade precis så jag får kolla till henne. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar