Leta i den här bloggen

lördag 14 januari 2012

Dag 13358 - Ursäkta röran, bakning pågår!

Idag hände det mycket på en och samma gång. Jennifer skulle till Leo's lekland på barnkalas men dessförinnan skulle en present inhandlas. Allt gick bra och hann i tid till och med :) Varit extremt nervös inför detta då jag inte känner de andra föräldrarna något vidare. Men det gick smärtfritt, lämnade och hämtade och alla var trevliga. Hunnit med att städa både med och utan barn och sandpappra köksbänken, raka mig, äta och nu baka bröd. Länge sedan en dag varit så fullspäckad med saker att göra. Eller snarare att jag utfört dem. Hade velat träna också förstås men blev inte så... tyvärr. Kanske hinner med ett pass imorgon. Äggklockan tickar nervöst, väntar på att första jäsningen skall bli klar. Trekornsbröd blir det, två limpor eller kanske bullar får se. Näst sista dagen av kreatinuppladdningen idag och musklerna har växt helt sjukt grymt! Samt att jag lagt på mig minst fem kilo senaste dagarna!!! Bästa skiten jag testat, någon som vet om de ä anabola elle??? Hahaha skoja givetvis. Men liknande kommentarer kan man finna på kosttillskottssidorna under omdömen på diverse produkter. Rätt kul att läsa vad nyblivna biffar runt tjugo strecket tycker sig märka när de proppat i sig en och annan skopa, kapsel kosttillskott... :-D. Ha en trevlig lördagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar