Leta i den här bloggen

fredag 13 januari 2012

Dag 13357 - En dag i januari

Gick motvilligt upp i morse fick i mig protein, kaffe och ett par mackor. Lämnade barnen på dagis och skola. Hade inte orkat med det idag om inte Jennyh sparkat upp mig med sitt glada humör. Hon hade redan klätt barnen så det var inte mycket mer än att borsta deras tänder och bege sig ut i den uppvärmda bilen. Åkte sedan hem packade träningsväskan innan jag åkte och vävde en bit på mattan. Klockan elva hade jag möte med min kontakt på Lotsen, ett bra samtal och lite planer smiddes vilket jag inte tänker avslöja här ännu. Mina känslor inför detta är skrämmande fast kanske ett steg åt rätt håll. Får väl se hur jag överlever detta. Känns inte så nu, men kan ju inte gräva ner mig resten av livet och bara gömma mig...
Tredje kreatin uppladdningsdagen. Dricker stora mängder vatten vilket resulterar att jag springer på toa stup i kvarten, jobbigt. Blev ett bröst och framsida axlar och mage som jag fokuserade min träning på idag. Gick ganska bra, lite mer tryck i hantel bänkpressen och inte alltför mycket ostabilitet och smärta i axeln. Helt slut när jag kom hem efter att jag hämtat barnen. Jennifer och jag somnade en stund. Skall iväg och hämta Jennyh från träningen snart sen blir det väl en lugn kväll med "På spåret" och en vanlig tv-kväll. Jennyh jobbar ju hela helgen. Barnen skall iväg på kul imorgon, Jennifer på barnkalas och Emil till sin bästa kompis. Blir nog inte så svårt att få dem i säng i kväll hoppas jag. Allt för stunden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar