Leta i den här bloggen

onsdag 18 januari 2012

Dag 13362 - Uppförsbacke

Muppen till postmästare har precis dundrat förbi utanför mitt fönster. Intressant och se om han lyckats sortera posten rätt idag, han verkar inte ha alla fåglarna i sin bur. Den mannen har givit mig många ilskna stunder. Bara en parentes. Skall ut på en liten promenad snart och plocka med mig barnen hem. Blev ingen träning för mig idag, träningsvärk i hela kroppen så en vilodag passar bra. 
Senaste tiden har jag grubblat mycket, funderat och sänkt mig själv mest hela tiden med negativa tankar. Att vända dem till positiva är inte lätt, eller snarare tycker jag det känns helt omöjligt utan att lura mig själv och andra. Jag är inte så bra som det krävs. Det svaret ekar konstant och det är inte vidare upplyftande eller framåtsträvande. Inte rätt taktik för att visa framfötterna eller imponera precis. Flaggar mer med mitt dåliga självförtroende och det är inte en egenskap som jag skall skylta med. Avbrott... nu drabbades mina fingrar av stelkramp. Skriver mer senare. Hej å länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar