Leta i den här bloggen

tisdag 22 mars 2011

Dag 13060 - Nya tider

En kanonstart denna vecka, fint väder och mitt humör är bra. Kört veckans andra styrkepass idag, gick som planerat plus lite till. Slutade med kreatinet i helgen. Skall ha uppehåll ett tag ifrån det nu. Tänkte försöka gå ner några kilo. Låg på 103 då jag vägde mig i går måndag. Lite för mycket och allt är inte muskler som glimmar ;). Sitter här och avnjuter en kaffe med mjölk. Precis ätit en god efter träning lunch. 100 gram nötfärs biff, 170 gram sallad med gurka och körsbärstomat, 1 styck kokt ägg och två skivor durumvete bröd. Lagom mätt. Finns inte så mycket som jag stör mig på idag, förutom en hög filmer som jag borde skickat vid det här laget. Lite irriterande att jag skjuter på vissa saker så förbannat. Måste bättra mig! Frugan och barnen kommer väl snart, skall nog tvätta bilen med det nya SUPER schampot och hoppas på att den glänser fint efter det. Nej nu får jag väl resa på arslet och sätta på mig ett par strumpor, fryser rejält om fötterna. Nu tycker jag att mitt högra öra lyckas höra någon sorts aktivitet vid ytterdörren, kan det vara familjen? Förmodligen, eller så är det varsel. Nej det  var barnen som dundrade in. Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar