Leta i den här bloggen

fredag 4 mars 2011

Dag 13042 - En bra dag mitt i meningslöshetens centrum

Precis klarat av veckans tredje pass, blir ett nytt imorgon om jag hinner. Jennyh skall iväg på cirkelpass vid lunch så jag måste upp med tuppen i så fall, en lördag... Körde bröst, framsida axlar och mage idag. Gick ganska bra trots att värken i mina satans axlar. Önskar bara att det kunde försvinna snart, måste ringa vårdcentralen nästa vecka och boka tid. Var ju på magnetröntgen för två veckor sedan och jag har inte fått något svar därifrån. Skall också boka telefontid med ortopeden. Mycket nu! Förmodligen blir det cortison spruta i axeln, hoppas det hjälper, skall ju inte vara så skönt att få den hästsprutan har jag hört. Skönt med fredag i alla fall, Jennyh är ledig hela denna helgen hon jobbade ju hela förra. Bestämt att hela familjen skall titta på "Dumma mej" ikväll, såg den med Emil förra veckan och den var riktigt rolig faktiskt. Tänkte ordna med någon god mat också, finns oxfilé i frysen, borde jag ta upp nu kanske... Annars har veckan varit ganska stabil förutom ett par dalar där jag känts vid havets botten men lyckligtvis nådde jag ytan igen. Trots att den är kall och mulen. Nu blir det lite mat, dusch och sedan hämta barnen. Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar