Leta i den här bloggen

lördag 26 mars 2011

Dag 13064 - Den kommande återträffen!!!

Vilken underbar dag det varit idag, solen har strålat sedan uppvaknandet och jag har haft ett bra humör. Kom iväg på ett jobbigt och motstridigt pass med mycket mjölksyra, trots "Jack-3-D" som skulle motverka detta.... argh!!!! Men svullna biceps och triceps fick jag ändå! Kom hem och satte mig i solen och fick lite vårfärg. Rastlösheten gjorde att jag med barnens hjälp spikade ihop en sandlåda som jag lovat dem ett tag. Var ju inte så vidare svårt och barnen blev ju glada :). Såg på Facebook angående 20-års jubileet av årsklass 9 börjar närma sig med stormsteg och har nog beslutat mig för att deltaga. Var med för tio år sedan men det var ju ingen höjdare. Hoppas fler dyker upp denna gång. Tycker dock det är läskigt, eller snarare skräckinjagande att gå dit. Fan va jobbigt att möta människor jag inte sett på så länge och plötsligt visa en samhörighet som jag aldrig haft med någon annan!!!! Hur skall jag göra, jag drar mig för att anmäla mig. Men jag kommer ångra mig om jag inte går. Fast hur kul kan det vara när man var klassens tönt?! Kan ju inte bli värre dock. Skall lyssna vidare på bra musik och bara njuta av vad aftonen har att erbjuda. Puss på Er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar