Leta i den här bloggen

söndag 13 mars 2011

Dag 13051 - Minnen...

Fick plötsligt en sådan glädjebubbla! Så underbart när de kommer. Vet inte varför men jag känner mig glad. Ryggvärken har domnat bort och hoppas på en underbar söndag med lite promenad eller kanske orkar jag med ett armpass. Måste pumpa biceps och triceps lite. Daft Punk rullar i CD'n och det för mina tankar till Fredriks och min underbara semester på Kanerie öarna 2001, Playa del Ingles... riktigt partyställe förstås. Men nu i efterhand skrattar jag gott åt tiden. Vi gjorde en kortfilm, usel som vanligt, "Stairs of Death" inte mycket att hurra för. Tror bara Fredrik och jag tycker den är rolig. Titeln lovar mer än vad den levererar. Snart blir det skivbyte och så får väl frugan och jag slita oss lite från datorerna. Som sagt fortsatt trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar