Leta i den här bloggen

lördag 12 mars 2011

Dag 13050 - Skott i ryggen är inte kul

Ryggskott gör ont! Var och körde veckans tredje pass igår eftermiddag och blev lite väl ivrig i marklyft. Någonting sa till mig att jag skulle ta det lite lugnare men i all hast stod jag där och skulle köra ett set till, ett tyngre set. Kände omedelbart att jag tagit mig vatten över huvudet. Skulle följt känslan igår och inte gått och tränat. Nu skiter sig helgens pass! Eller får se om jag stapplar mig fram imorgon eftermiddag. Har blivit en stillsam filmdag idag, inte helt tråkigt det heller. Speciellt inte heller när jag hittat ett perfekt läge utan smärtan. Nog ordbajsat om mina självförvållade problem. Över till något roligare. Överraskade Jennyh med bra sittplatser till Metallica i juli. Jag har ju sett dem ett antal gånger tidigare men det skadar ju inte att se dem än en gång. Det är väl på tiden att Jennyh kommer iväg på en konsert också, för det hon har vart på i sitt liv är inte mycket att skryta med. Glad blev hon i alla fall och det var ju kul. Det är roligt när det är kul :-) Nu orkar jag inte sitta på röven längre börjar smärta lite för mycket. Önskar alla en fortsatt trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar