Leta i den här bloggen

lördag 12 mars 2011

Dag 13050 - Musikafton kanske

Sitter och avnjuter bra musik efter katastrofen i musikfestivalen eller melodifestivalen som det kanske heter. Gillar ju vanligtvis inte musiken som spelas där men tyckte att "Swingfly" hade sina stunder. Men hur gick det för dem? Jo åt skogen förstås. Skit samma. Nu lyssnar jag på lite "Queens of the Stone Age" ger mig humöret tillbaka. Fördriver annars denna fina lördagskväll med att sitta på Facebook och länka klipp fån Youtube, kul eller hur! Ja det är faktiskt ganska kul när man hittar sina favorit videos och klassiker klipp som "Barnjournalen" med jordgloben himself. För tillfället verkar det som de smärtstillande medlen tonat ner på min ryggsmärta eller så är det min groteskt vältränade rygg som besegrat ondskan! :) Hade vart för väl! Men om jag skall se krasst på hela saken så är det väl där det brister. Nej nu skall jag inte vara så där självkritisk, jag är ju faktiskt ganska nöjd med min vältränade ganska tjocka kropp. Magen kan man ju alltid arbeta med senare... Eller snart när jag bulkat färdigt med kreatinet. Blir lite striktare snart. Alltid skönt att ställa kaffekoppen på framför en god film. Nej nu blir det god natt till alla töntar som skall sova, inte jag har väl några timmar kvar innan kudden skriker efter mitt gigantiska öra. God natt! Hoppas jag klarar av ett träningspass imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar