Leta i den här bloggen

måndag 20 april 2009

Dag 12359 - Jag tänkte vi kunde GRILLA!

Har vart och kört veckans första träningspass idag. Ben, jobbigt ökade i benpressen så det gick bra trots allt. Men är ganska matt idag ända sedan jag steg upp i morse. Sov inte något vidare inatt. Jennifer var på dåligt humör halva natten och sedan fick jag ligga så att axlarna värkte och händerna domnade. Ingen behaglig natt alltså. Nära på att trilla ur sängen också, lätt hänt när man sover på en pinne. Promenerade till och från träning i den underbara vårsolen. Skönt. Barnen har varit på äventyr med mamma, hälsat på mormor och någon vän till Jennyh. Hämtade dem när de var på väg hem, Emil var ganska trött i sina ben efter allt springande och lekande. Jag skall själv hoppa in i duschen vilken sekund som helst, har dragit ut på det ända sedan tre tiden. Har alltid fastnat vid något annat att göra. Men nu känner jag den ingrodda träningssvetten i näsborrarna och den doftar inte sommaräng direkt, snarare sura strumpor som legat längst ner i tvättkorgen några varma sommardagar i mitten av juni. Hoppas det scenariot är äcklande, för det är meningen. Äpple, äpple, ÄPPLE! Skriker Jennifer intill mig, men vi har inga äpplen. Russin, russin, RUSSIN... gick hon över till nu. Oj nu kom hon av sig när hon fick se en hög med videoband som jag är på väg att sälja, diverse skräckfilmer på grekiska och japanska bolag. Själv parkerade Jennifer sin blöjrumpa på några danska och finska gamla hyrfilmer som står i högar jämte de andra. Där sitter hon bra. Ordbajseri. Skriiik, nu blev hon ledsen, råkade välta ner lite film och blir nu sur för att hon inte får sitta i mitt knä. Får nog lägga ner dagens intressanta inlägg för att ta hand om lilltjejen för vi skall snart ut och GRILLA! Lax, kyckling eller fläskfilé, får se vad det blir. Doftar gott till nästa gång lovar, smell you later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar