Leta i den här bloggen

fredag 6 mars 2009

Dag 12314 - Fredagen den 6:e: 7 dagar kvar...

Om en vecka infaller fredagen den 13:e kom jag precis på! Lustigt, eller inte så fruktansvärt egentligen men lite kul eftersom jag helt utan minsta aning döpte bloginlägget förra fredagen till Fredagen den 27:e!!! Vilket sammanträffande, eller? Kanske kom att tänka på detta då jag är lite sugen på att se just "Fredagen den 13:e" nyinspelningen, vilken egentligen inte bygger på första filmen som man kan tro utan är en fortsättning på ettan, där Jasons moder är mördaren, ursäkta ni som inte sett den men ni har haft 29 år på er så skyll er själva (eller läs inte raden innan denna parentes). Hände en kul grej nu i eftermiddags. Jag parkerade jämte en bil helt slumpmässigt, som hade nästan exakt samma registreringsnummer som oss fast en 2:a istället för en 9:a som första siffra! Men jag lär ju inte ha tur i spel för det, den chansen sumpade jag på att parkera jämte en liknande nummerplåt, fan! Så nära spänning kommer jag i mitt liv, och detta måste varit veckans höjdpunkt ;) Hela familjen har förövrigt legat sjuka denna vecka, magsjuka också roligare kan man ju ha. I HATE magsjuka som jag brukar säga lite småcrazy. Jennifer var på dagis idag i alla fall, hon är den som klarat sig bäst från veckans spyerier och diverse skitattacker. Emil däremot har spytt som få och som grädden på moset fick han feber som avrundning. Så Emil och jag har haft en mysig dag hemma idag, han har fått se hur mycket film som helst och jag har eh... fotograferat lite prylar som jag skall sälja. Diverse film och hemelektronik, kolla in dem här och här (säljare "Mannaja", du kan följa länk till Tradera här ifrån också). Jaja reklam för mig där. Blir väl en lugn afton efter en helsjuk vecka, återkommer nog med fler inlägg i helgen, trevlig helg annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar