Leta i den här bloggen

tisdag 29 november 2011

Dag 13312...

Sjuk igen. Var på bättringsvägen i fredags, körde styrkepass och trodde att jag var på banan igen men icke sa nicke. Söndags vaknade jag med halsont och en heshet som inte lagt sig ännu. Blir så fruktansvärt rastlös av att inte kunna träna, känns som alla muskler förtvinar och allt är meningslöst... överdriver en smula :-) Idag är det Jennifer och jag som är hemma, vi lämnade Emil i skolan imorse. Vi har det ganska lugnt och skönt här hemma med all julbelysning runt omkring som sprider värme och lugn. Har placerat Jennifer framför PS3:an en stund, hon behöver öva för att bli lika duktig som storebrorsan. Köttfärsen sprakar i stekpannan och potatisen kokar.

Lunchpaus.

Tillbaka, den ena hyacinten i fönstret har slagit ut och orkidéerna blommar fint. Jag är alldeles tom i huvudet idag, vet inte vad jag skall skriva eller vad jag skall göra. Inte helt sant, skall posta paket och åka till sjukgymnasten senare, men hur roligt är det på en skala ;-) Generaliseringsgruppen imorgon igen sedan nya äventyr på torsdag, nervöst! Nu skiter jag i det här för stunden, god eftermiddag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar