Leta i den här bloggen

söndag 19 juni 2011

Dag 13149 - 19 juni 1975 = 36 jävla år!

Då fyller jag år IGEN!!! Trettiosex blev det denna gång. Sitter på röven här och vet inte riktigt vad jag skall hitta på. Emil spelar i bakgrunden, Lego Indiana Jones är det givetvis som tar hans uppmärksamhet. Igår kväll hade vi lite folk här, Nathalie med dottern Alva och Håkan. Vi åt middag, spelade Yatzy och Trivial Pursuit och lyssnade på massor av musik. Avslutade kvällen med Håkan nere i bion med en gammal Beck film, Stockholm Marathon blev det av någon anledning. Somnade och traskade upp. Blev väckt med kaffe på soffan med mackor och presenter. Sedan fick Jennyh tyvärr åka och jobba, typiskt hon skulle varit ledig men situationen ändrades. I eftermiddag blir det lite kalas, farmor kommer hit och det blir fika! Fan vad jag skall passa på och äta kakor, eftersom lågkolhydrats dieten får en paus idag. Lika bra och slå på stort och tryck i mig allt som innehåller socker och vitt mjöl! Kanske inte behöver överdriva visserligen, men det lär ju bli så när jag är i farten, har svårt att begränsa mig. Ikväll tänkte jag avsluta kvällen med en gammal svensk deckare exempelvis "Stoft och skugga" som jag senast såg för tjugotre jävla år sedan. Nej nu har jag annat att göra, fortsatt trevlig söndag till er alla som förtjänar det!

2 kommentarer:

  1. Hallå. Såg att du också har deprission och sånt. Hoppas du mår bättre idag ! :) och grattis i efterskott på din jävla 36-årsdag ;D ha det bra!

    SvaraRadera