Leta i den här bloggen

fredag 10 juni 2011

Dag 13140 - En dag i livet med vad det innebär



Tionde juni, skolavslutning för större delen av Borås, jag bryr mig väl föga eftersom jag inte har någon speciell koppling till evenemanget. Småknattar är de allihop ;). Nio dagar tills jag kommer ytterligare ett trappsteg mot slutet. Trettiosex! Satan i gatan inte långt kvar till fyrtio. Hänga läpp för det är väl inte skäl nog, nej eller varför skulle jag göra det? Har visserligen tidsångest, får panik av att tänka på att tiden rinner mellan fingrarna på mig. Men för satan Erik ta tag i nuet och lev då för helvete, säger de flesta och inte minst jag själv. Ibland känns det bra, men för tillfället är det ganska jobbigt och motigt. Slutade med Efexor (eller Venlafaxin) i söndags och jag mår så in i helvete dåligt (helvete var här försvarbart för att förstärka hur jag mår). Har ständig yrsel, illamående, oro, ångest, nedstämdhet, huvudvärk, svimningskänslor. Svartnar för ögonen och jag orkar inget, fast där finns en motsägelse. Senaste två träningspassen har gått GRYMT bra. Har inte haft sådan ork och styrka på den här sidan Usama Bin Laden avrättningen. Har träningsvärk i rygg, axlar, mage, ben vilket känns oerhört bra! Vad det beror på är jag inte säker på. Kanske för att jag äter kosttillskott, som jag själv beskyller alla dessa framgångar. Jack XX, Animal Cuts, Tribulus Maximus, Ripped Fuel, Omega 3, Vitaminer Man + Sport, sedan en stor dos Protein och extremt lite Maltodextrin direkt efter styrkepass.
Kolhydraterna är på en mycket låg nivå nu för att jag försöker bli av med lite fett helt enkelt. Vardagen är alltså som natt och dag, ganska logiskt, men jag tänker i banorna under min vakna tid och dess svängningar. Har ganska lätt för att gå inför saker intensivt och det är väl därför det ser ut så här. Men det har ju gett resultat det senaste om jag bortser från psykiska måendet. Måste dessvärre avbryta skriverierna nu skall till Behandlingsenheten BES för sista mötet innan sommaren. Skall ju börja i en grupp i höst och har nu gått på introduktion i ett antal veckor. (BES är inte någon behandling för beroende, utan inriktar sig på att återanpassa människor inför kommande arbetsliv). Fortsatt trevlig dag alla studenter och annat löst folk ;) Trevlig helg, nu känns allt mycket bättre känner jag, stickningarna i fingrarna är ganska behagliga och yrseln känns ju nästan som en småfylla ;-)

(OBS klicka på texten under bilderna för mer info och inköpsställe!)
Kolhydrater, blandar egen Gainer med protein
Protein
Fettförbränning
Jacked XX
Apoteket Man & Apoteket Sport
Ökar testosteronproduktionen


Omega-3
Fettförbränning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar