Leta i den här bloggen

torsdag 16 juni 2011

Dag 13146 - Finsk korv till frukost

Ett litet livstecken från mig, inget speciellt att tillägga idag men några rader skall jag försöka plita ner. Jag drar in ett djupt andetag och smuttar på mitt något fisljumma kaffe med grädde och pulvermjölk. Inte så JÄTTE gott. Har hunnit packa paket under morgontimmarna. Skall skicka lite filmer, som bytt ägare via Tradera. Lika bra att försöka ta tjuren vid hornen och få iväg så fort som möjligt. Vet hur dryg jag kan bli annars då tiden bara går och jag gräver ner huvudet i sanden. Nåväl nu är det gjort i alla fall. Vaknade strax innan sex imorse, kokade en kopp pulverkaffe och åt några kalla finska korvar, satte eller snarare lade mig i soffan och tittade exakt fyrtiosex minuter på "Studierektorns sista strid" tredje delen i Studierektorn trilogin från åttiotalet. Förbannat charmigt med Björn Gustafson i huvudrollen som den småkriminella studierektorn Bertilsson. En kalas frukostfilm eller helt lysande för sena kvällar/tidiga nätter :) Hoppas jag hinner se färdigt den ikväll om inget annat inträffar.
Tänkte bege mig iväg på ett träningspass under dagen, var iväg igår kväll på rygg, baksida axlar och magpass. Gick grisigt bra faktiskt. Trenden håller i sig, min nya råstarka sida ;) Äntligen har solen återvänt, måste hinna med ett par timmar utanför skuggan också. Trevlig fortsättning... skall jag ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar