Leta i den här bloggen

söndag 24 mars 2013

Söndags träning

Fjärde passet på gymmet denna vecka blev riktigt lyckat. Rygg och axlar baksida blev det. Var lite tveksam då jag har haft ganska ont i ryggen de senaste dagarna, men det blev bättre efter träningen :-) rejält med vikt hängde jag på också så styrkan är det inget fel på. Annars har jag försökt öka repetitionerna och sänka vikten något då jag arbetar med uthålligheten eftersom jag försöker få ner vikten lite till. Men det är bra att chocka kroppen med maxvikt ett par gånger under träningspassen vilket gör att man får upp pulsen något. Imorgon är det vägning och mätning, hoppas jag följt kurvan denna vecka...
Tänkte basta en stund senare, brukar vara en skön avslutning på veckan. Hej!

Skickat från Mannajas iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar