Leta i den här bloggen

söndag 6 maj 2012

Trädgårdsarbeten

När vinden inte piskar i ansiktet är det varmt och behagligt denna söndag. Fikat och grejat lite i trädgården. Sandlådan har fått sin plats äntligen och saknar bara sin sand. Planerat nya grusgångar och en ny uteplats dit kvällssolen når. En ganska bra söndag fast inte helt lugn i mitt inte ändå, stressen bor fortfarande kvar inom mig och nedstämdheten. Känner hopplöshet inför framtiden, kan inte stänga av de tankarna de susar i min skalle konstant. Försöker få lite solbränna och kanske skall läsa några kapitel. Mitt LCHF leverne har inte gett några vidare resultat, tagit bort mjölken nu också då jag tror det är en bov i dramat. Är nog dags för lite fettrik lunch snart, ha en underbar söndag alla glada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar