Leta i den här bloggen

onsdag 16 maj 2012

Där sket det sig med stort S!

Precis varit med om det värsta jag vet, totalt sammanbrott med huvudvärk som följd. När allt presenterades framför mig blev det tydligt, det jag flytt, blundat för och som gjort att jag hamnat i ingenmansland uppdagades. Ilska och ledsamhet blir påföljden när jag påminns om allt man missat, all tid jag förlorat. Allt negativt överglänser och vägs inte upp av motsatsen. Jag vet inte hur jag skall utnyttja mina tillgångar till något positivt eftersom jag inte vet att jag har dem. Att vara intelligent i sin ensamhet hjälper ju ingen skotte. Blunda och drick ditt kaffe Erik imorgon är en ny dag, fåglarna kvittar i doften av fuktig växtlighet, underbart är kort.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar