Leta i den här bloggen

söndag 20 maj 2012

Söndag

Solen värmer på ordentligt på min högra sida. Sitter och tänker i trädgården, rastlös och ångestfylld. Kan liksom inte släppa alla jobbiga tankar som smyger sig på. Jag borde njuta en sådan här strålande dag men vill bara gömma mig. Jennyh fyllde 32 igår och det var trevligt under kvällen. Idag har jag precis lämnat Emil på kalas han var ganska förväntansfull att få komma iväg och leka med sina kompisar. Skall försöka så att han kommer i väg oftare eller tar med kompisar hem, är viktigt i hans ålder att han får leka med jämnåriga. Ett stort mörkt moln närmar sig, undrar om individen som klipper gräset i närheten hinner färdigt innan regnet om det nu blir något. Funderar på om jag skall ta mig ett litet mellanmål, Jennyh, Ninni och syster Stephanie har åkt ut till Viared på fika, själv behöver jag vara lite ensam. I ensamheten kan ingen höra dig skrika... Där fick jag till det, hehe. Ingen lust att jobba imorgon ingen lust till något speciellt är orolig och kan inte ta mig ur det god eftermiddag näspetare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar