Leta i den här bloggen

tisdag 1 maj 2012

Rädd är mitt mellannamn

Sitter med bar överkropp i solen och försöker njuta med en kopp kaffe och för ovanlighetens skull en bok! Hittade den liggande i källaren, senaste tillfället jag läste den var förra sommaren. Mia Törnbloms "Mera självkänsla", Mia som är extremt käck och Dr. Philsk, :) många gånger, ger mig ändå en tankeställare eller två. Insåg precis en av mina stora problem, min rädsla för livet. Jag är ganska rädd för det mesta, rädd för att misslyckas, rädd för att bli kritiseras, rädd för döden... In i oändligheten. Frågan är ju hur jag skall vända på detta utan att min självkänsla och mitt usla självförtroende förbättras. Men en positiv sak jag märkt idag, jag kan koncentrera mig när jag läser så då måste boken vara intressant.

Skickat från min iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar