Leta i den här bloggen

torsdag 25 augusti 2011

Dag 13216 - Varit lite småcrazy idag!


BES, eftermiddag, klockan 14.00: 
Pulserande värk i axeln och begynnande huvudvärk stör min koncentration. Ljudet av köksklockan ekar i mitt huvud. Har precis hällt i mig en proteindrink med kreatin. Skulle gärna vilja lägga av en saftig rap, känner mig lite illamående. Väntar på samtal med min kontaktperson innan jag kan gå hem. Lite genomgång av dagens aktiviteter och allmänt hur min tillvaro ser ut. Idag har jag annars mått ganska bra, varit positiv och skojfrisk… haha… Nu måste jag gå.

Hemma, natt, klockan 00:14:
Vart nere och velat i källaren med kameran. Tänkte fotat lite VHS filmer som jag skall lägga ut till försäljning. Men efter att slösat bort flertalet minuter så kom jag på att jag orkar inte det nu... Skjuter våldsamt på det tills imorgon. Firade brorsan tidigare ikväll med smörgåstårta, ordentligt gott var det. Magen blev förmodligen rejält chockad av den mängden jag tryckte ner, jag har ju inte ätit bröd på ett bra tag. Men den får vad den förtjänar... mat! Gott var det i alla fall, trots halsbrännan som nu ligger på lur i stupens nedre del. Får resa på mitt tragiska arsle nu och stänga av teven, CSI går i bakgrunden och det lyckas inte fånga mitt intresse så jag kan lika väl göra processen kort och ända programmet INNAN det är slut! Hahaha, fan va ondskefullt! :) God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar