Leta i den här bloggen

tisdag 16 augusti 2011

Dag 13207 - Andra dagen... detta kan bli tjatigt...


Nacken värker, strålar upp på vänster sida i bakhuvudet. Vaknade än en gång med huvudvärk. 2 alvedon till frukosten, hjälpte inte. Sitter nu på rast, IGEN. Trots att vi har kort dag på BES, Behandlingsenheten i Borås,  idag. 9.30-12.00 och redan inne på andra rasten, klockan är nu 10.30. Nästa lektion börjar klockan 11.00. Drygt som en kos idislande. Gäspar konstant, men är ganska glad ändå. Än så länge, bara andra dagen, så är det jag som fäller flest kommentarer! Hur otroligt det än låter. Men jag kan inte låta bli att skämta, gillar att folk skrattar. Får mig att må bra. Lättar upp den något tysta pinsamma lugnet som belägrar området vi befinner oss på. Det följer gruppen som ett åskmoln. Dricker kopiösa mängder kaffe under tiden jag befinner mig här. Känner halsbrännan, magsyran tar Omeprazolen på sängen och vinner kampen med hästlängder. Borde dra ner på intaget, av den svarta drycken menar jag. Nu har jag lyckats fördriva några minuter i alla fall. Vad skall jag nu hitta på? Fundera lite på vad jag skall göra i eftermiddag kanske. Skall hämta paket från Gymgrossisten på Lasarettskiosken, köra ett styrkepass, ben är det idag. Sen vet inte ens gudarna vad som händer. Tur är väl det, de har inte med det att göra ändå. Tjena på en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar