Leta i den här bloggen

torsdag 26 maj 2011

Dag 13125 - Bajs i hjärnan - Pampers som mössa!

Hur jävla svårt kan det vara att dela ut post? Namn och adress står på breven och sedan är det ju bara att matcha med brevlådorna! Jag måste fan i mig vara förföljd av detta satans sändebud. Efter de senaste tre flyttarna har han bytt distrikt och tro fan att han dykt upp där jag bor. Han har följande på sitt samvete, eller det orponet till människa har väl inget samvete, krossade DVD filmer, försvunna räkningar, försvunna paket/brev, skrämt mig till livets kant med att banka sönder dörren i trappuppgången och vägra sluta tills jag öppnar. Hur han nu vet att jag överhuvudtaget är hemma!!! Han läser väl posten också skulle inte förvåna mig, eller en liten fågel har viskat i mitt öra att han öppnar post som han delar ut. Grisens knorr är fan i mig mer intelligent än denna sopa. Kokt i skit är vad han är!!! Mannen borde fan i mig skaffa blöja att ha på skallen istället för mössa eftersom det måste läcka skit ur öronen på honom. Fan va jag är förbannad, finns inte svordomar nog för att uttryck min ilska. Skönt att avreagera sig lite. Annars är det en fin dag och jag har precis ätit en god kolhydratsnål lunch efter ett hårt arm pass på gymmet. Fortsatt trevlig dag till alla goda människor, men må helvetet greppa dig du brevbärare!

2 kommentarer:

  1. Jäklar du - glad att det inte är jag! :) Och gud så skönt det måste vart att få ut allt det där; kan inte vara bra annars att ha det kvar innombords. Och vad skönt att läsa nån som skriver som det känns. Själv är jag lite för feg, tror jag, men blir lockad att testa nån gång...

    Hoppas resten av din dag blir super! //Lena

    SvaraRadera
  2. Tack för din kommentar! Ja pröva det är en underbar känsla efteråt, har svalt så mycket ilska tidigare i mitt liv så nu försöker jag få ut det - snabbt!

    SvaraRadera