Leta i den här bloggen

fredag 21 januari 2011

Dag 13000 - Vidskeplig?

Jaha då var den trettondetusen dagen här! Ytterligare en bra dag, vaknade visserligen utan röst, halsont och värk i axeln så in i helvete men men jag får väl stå ut. Efter några smärt stillande så försvann lite av smärtan. Åkte på äventyr med Emil till Knalleland och strövade runt i affärer. Inhandlade tre stycken åttio gånger åttio dukar och en flaska svart acrylfärg. När vi kom hem hade Jennyh och Jennifer gjort kalas fint i lägenheten. En god lördagsmiddag och sedan åkte penslar och färg fram. Till musik målade hela familjen ett par timmar. Konstnerven fick tala. Ett antal tavlor senare var det läggdags för småknattarna och Jennyh och jag kopplar av till lite musik och prat. En bra otursdag helt enkelt ;) Skönt! Hinner väl inte inträffa någon katastrof gånger tusen den sista timmen, gör det det så får det väl göra det då, vad har jag att förlora? En hel del är väl svaret. Tummarna är blå och jag räknar varje sekund. Visserligen är jag lika vidskeplig som en koskit i motvind men man vet ju aldrig när man heter Erik Belfrage! Ha en fin januari fredag för nu lägger jag ner skrivandet för ikväll. God bajs och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar