Leta i den här bloggen

tisdag 1 februari 2011

Dag 13011 - En ny uppladdning

Sedan en tid tillbaka har jag nu gått in i en längre nykter period. Känner att kroppen behöver det och psykiskt också självklart. Satsar på träningen och att försöka må bra. Vet inte hur det sistnämnda någonsin kommer att ändra sig men hoppas kan jag ju alltid. Varit en vågig tid det senaste. Mycket, väldigt mycket har avrit bedrövligt. Jag har varit fruktansvärt depressiv och nedstämd. Likgiltig och har bara velat sova bort tiden.
De två senaste veckorna har jag varit sjuk,ont i halsen, hängig. Fattar inte att halsontet inte går över. Igår kunde jag inte stå ut längre utan begav mig till gymmet och körde ett hårt bröst/axelpass. Var jobbigt som satan, kände att jag tappat massor. Började en ny kreatin period i lördags, går under uppladdningsfasen i några dagar till. Hoppas dagens pass blir bättre!

1 kommentar:

  1. Hallå där!

    Jag blev lite nyfiken på hur jag skrev för ett år sen så jag tittade tillbaka i min blogg o ser en kommentar från dig och blev så glad!
    Ville titta till dig o se hur du har det :-)

    Kommer nog kika in fler gånger!

    SvaraRadera