Leta i den här bloggen

tisdag 22 februari 2011

Dag 13032 - Mannen i den silvriga Volvo V70 modell pre-00, må du brinna i helvetet!

Hämtade barnen på dagis, vid 4:e villagatan stannade vi för att släppa förbi ett par bilar varav den första var en övningskörning. Det tog lite tid för ö.k. att svänga så barnen och jag började traska mellan bilarna. Idioten i den silvriga volvo v70 av modell äldre började köra mot oss och sedan lägger han sig på tutan, Ninni som gick närmast blev ju helt klart rädd. Han hytter med näven varav jag spänner blicken i honom när jag drar undan kapuschongen och ropar "Va fan är det med dig din IDIOT!!!! Jag var så förbannad så jag skakade. Han började fippla med dörren men bestämmer sig moget för att burna däck istället och köra därifrån. Mannen bakom ratten och hans fru (förmodligen) är i 50+ ålder och beter sig som 18! Vem FAN tutar på två barn och inte i helvete kan han ha haft så brottom, då han ändå stod stilla, eller? Har jag missuppfattat situationen? Trodde jag hade bilnumret men minns tyvärr fel på några siffror. UD?85? satan i gatan om jag ser honom igen. (En liten parentes bara, annars har dagen varit bra :-))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar