Leta i den här bloggen

söndag 20 februari 2011

Dag 13030 - Big Brother söndag

Ja då var det dags igen, total förnedring av svenska invånare, kul på något sätt. Missade ju inledningen, bastade istället. Ingen större förlust det var skönt att basta. Vad jag har läst om nya Big Brother är ju att kanal 11, som är kanalen som tagit över där femman slutade, inte skulle satsa så mycket på skandal tv som tidigare säsonger. Men av vad jag har sett ser det ut om att det är bäddat för ungefär samma innehåll. Men jag låter det vara osagt, märker ju det förr eller senare ändå. Enda STORA skillnaden är väl att en transa tagit klivet in i rampljuset. Tidigare har det ju bara varit homosexuella, ex-alkoholister, nymfomaner, silikonolister och annat vanligt folk med. Så nu blir det ju en helt ny grupp av individer som skall möta svenska folkets fördomar för att chocka och förnedra sig, skall bli kul... Jag hade inte satt min fot där sitter hellre med en kopp kaffe på andra sidan glaset och betraktar. God tv-fortsättning alla Peeping Toms.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar