Leta i den här bloggen

onsdag 16 februari 2011

Dag 13026 - Svettig man gör så gott ha kan

Letade för en stund sedan som en tok efter Swedbanks dosan som jag vet skall ligga här där jag nu sitter. Men icke sa nicke, med en mun full av kaffe, intorkad svett på ryggen. Småmumlande, beskyllande och ruskigt irriterad irrade jag runt. Tur att jag är ensam hemma, vet ju hur reaktionerna blir. Plötsligt piper telefonen, ett sms. Självklart blir jag nyfiken. Ett uppdrag? Skumt, varför får jag ett uppdrag utan att jag bett om det? Bänkade röven framför datorn och nu sitter jag här och skriver, fastän jag borde göra något annat, men det gör jag snart, om en stund, skall bara... Sms:et då? Jo det var från Blogvertiser.se, så nu vet ni det, spännande eller hur!? Nja. Eller jo, klicka gärna och följ länken som kommer i nästa inlägg. Kom plötsligt på en historia som jag bara måste berätta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar