Leta i den här bloggen

söndag 16 januari 2011

Dag 12995 - Sunday Bloody Sunday

Lite ont i halsen, gnällig, nedstämd och likgiltig. Det är hur jag känner mig för dagen. Ynklig och satans negativ, går inte koppla av, allt känns som en enda stor motgång. Hade planerat träna idag men är alldeles för trött. Jennyh jobbar sedan ottan i morse. Jennifer har varit på sitt första barnkalas idag: Firades på Leo's lekland, hon var genomsvettig när hon kom hem, däckade på äkta mattan framför teven. Emil har spelat playstation 3 och nu har båda två dansat julen ut hos farmor och farfar. Full aktivitet har det varit medan jag flyttat mig runt i soffan likt en zombie och tyckt synd om mig själv. Fixat i ordning lite här i lägenheten nu för Nathalie och Alva kommer på besök och Jennyh borde väl vara här vilken minut som helst. Mer lek för ungarna blir det alltså. Jag har fräschat till mig och är väl LITE piggare nu. Men har väl inte riktigt lyckats gräva mig fram ännu. Hoppas humöret inte spelar mig ett spratt senare och får mig att bli ilsken och irriterad är ju redan jobbigt som det är. Nej kanske skall ta en kopp kaffe till så jag inte somnar IGEN!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar