Leta i den här bloggen

onsdag 1 februari 2017

En dag på Orregatan




Då var det tomt på tomten mitt emot, känns konstigt. Inom kort lär det bli livat värre när nybygget kommer igång. Känner mig som en gubbe som intresserar mig för vad som försiggår, haha. Fast det är jag väl också. Eller när börjar man kalla sig för gubbe tro? Kanske lite tidigt att kalla sig det vid 41 års ålder. Nåväl det är väl inget att grubbla över. Har haft en skitdag idag annars, sov dåligt inatt vilket medförde att jag inte orkade mig iväg till gymmet, känns inget bra. Dagens höjdpunkter hittills har varit att fika!? och ett snabbt loppisbesök på BBC på Getängsvägen. Gjorde några dvd inköp för ynka 5kr/st det var halva priset på allt där idag. Dock förstår jag inte varför jag köpte ett par av filmerna då jag inte är så vidare förtjust i varken "Titanic" eller "Armageddon" och "North" verkar ju vara en riktig skruttrulle efter att jag kollat upp den på imdb.com. Men hur som helst så är jag faktiskt på ganska gott humör ändå och kvällen kan väl knappast bli sämre. God kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar