Leta i den här bloggen

onsdag 8 februari 2017

Kylig onsdag

Nu är det kallt, inte bara ute utan också hör inne inlägenheten. Fryser så förbannat, enda varma stället är toaletten så jag låser in mig där en stund, skönt! Snart skall jag bege mig ut i kylan och rasta hund, får bli en rask promenad idag känner jag. Dagens stora fråga är om jag skall ta mig ett träningspass eller om jag skall ta min vilodag idag. Tror det lutar pt en vilodag, är faktiskt förbannat trött då jag somnade seeeent inatt. Kom inte till ro förräns klockan var efter två. Måste försöka ändra på detta leverne, kan inte sitta vaken halva nätterna och sova bort förmiddagarna. Känner mig alltid trött även om jag dricker kopiösa mängder kaffe. Nä får försöka ändra på det. Nu måste jag iväg, god middag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar